W grupie siła – zjednoczmy się walcząc o lepsze jutro

Linia kolejowa nr 7 przeżywa swój koszmar. Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe SA ponosi porażkę za porażką przy tejże inwestycji, a Koleje Mazowieckie – KM nie potrafią absolutnie profesjonalnie prowadzić ruchu i komunikacji zastępczej. Za to świetnie wychodzi im wprowadzanie jeszcze większego bałaganu (przez brak decyzyjności i pomysły oderwane od rzeczywistości). A pasażerowie cierpią. Mówimy dość!

Przypominamy, że pasażer ma swoje prawa. Zachęcamy Was (wspólnie z kolegami z Koleją przez Otwock) do ich egzekwowania, bo w grupie siła. Niejednokrotnie pokazaliśmy to nawet największym. Dziś – poza naszymi działaniami chcemy włączyć Was w ten proces.

Poniżej znajdziecie wzór reklamacji. Wystarczy go uzupełnić, na końcu dodać swoje dane, załączyć skan lub zdjęcie biletu i wysłać mailem. W ten sposób pokażmy przewoźnikowi (z którym zawarta zostaje umowa przewozu), że potrafimy masowo walczyć o swoje prawa.

UWAGA! Jeden przejazd = jedna reklamacja.
Link do wzoru reklamacji: http://bit.ly/Wzor_reklamacji_LK7

Maila wysyłamy uzupełniając pola:
DO: skargi@mazowieckie.com.pl
DW: pasazer@utk.gov.pl; sekretariat@mazowieckie.com.pl; sekretariat.itie@plk-sa.pl; sekretariat.iwik@plk-sa.pl

W polu DW możecie też dodać nas: kontakt@linialodzka.pl – pokażecie nam tym samym swoją aktywność i wsparcie dla naszych działań. Wasze dane w żaden sposób nie są przez nas przechowywane i przetwarzane.

Przewoźnik ma obowiązek odpowiedzieć merytorycznie na złożoną reklamację w odniesieniu do jej treści w terminie 30 dni od otrzymania. W przeciwnym wypadku – wszelkie roszczenia zawarte w reklamacji muszą zostać uznane.

Pamiętajcie – im więcej reklamacji tym wyższa skuteczność. Służymy pomocą w wiadomościach na Facebooku (także na profilu Koleją przez Otwock) i pod mailem: kontakt@linialodzka.pl. Pomóżcie też innym w złożeniu reklamacji.
Oczywiście reklamacje składamy też na przejazdy wsteczne!

To co? Do dzieła?

Stowarzyszenie Kolejowa Linia Łódzka
oraz Koleją przez Otwock

3 Replies to “W grupie siła – zjednoczmy się walcząc o lepsze jutro”

  1. Ja złożyłam reklamacje po kwietniowym armagedonie i w drodze wyjątku jakże łaskawe KM wypłaciły mi 9,46 zł tytułem odszkodowania za straty związane z opóźnieniami pociągów padłam a jak przeczytałam na końcu że to ten tylko jedyny raz i więcej nie mam co składać reklamacji bo mi nie wypłacą tak zajebiaszczego zwrotu to padłam drugi raz i już nie mogę się podnieść teraz jadę w takiej puszce gorącej ze dziwie się ze nikt tu jeszcze nie zszedł z tego ciepła

    1. Wydaje mi się, że można wysłać potwierdzenie sprzedaży/kodowania biletu. Kiedy nie ma takiego dokumentu, można zrobić zdjęcie odczytu biletu w biletomacie lub podać numer Karty Mazowieckiej.

Comments are closed.

Top